Aanvraagformulier kantoorabonnement ambtenaren+ interim gem Amersfoort

Met dit formulier vraagt u, als ambtenaar of interim personeelslid van de gemeente Amersfoort,  een kantoorabonnement (maandag t/m vrijdag) aan voor parkeergarage Stadhuisplein.

Let op!  U kunt alléén een abonnement aanvragen als u:

  • als u als ambtenaar of interim medewerker van de gemeente Amersfoort werkzaam bent
  • in het aanvraagformulier uw gemeentelijke e-mail is ingevuld
  • in het aanvraagformulier het pasnummer van het huidige abonnement invult indien u nu al een abonnement heeft
  • er geldt een minimale looptijd van 3 maanden voor dit abonnement

Bij een nieuwe aanvraag worden eenmalig administratiekosten voor uw abonnementspas in rekening gebracht. Heeft u al een abonnement, dan zetten wij uw huidige pas om en zijn hier geen extra kosten aan verbonden. U betaalt de kosten voor dit abonnement per maand vooraf.

Op dit product zijn de Abonnementsvoorwaarden Parkeren Amersfoort B.V. van toepassing.
U kunt dit abonnement alleen betalen via automatische incasso. Hiervoor voegt u een ondertekende machtigingskaart voor abonnementen bij.

Gegevens aanvrager

Betalingsgegevens