Aanvraagformulier kantoorabonnement ambtenaren + interim gem Amersfoort

Met dit formulier vraagt u, als ambtenaar of interim personeelslid van de gemeente Amersfoort,  een kantoorabonnement (maandag t/m vrijdag) aan voor parkeergarage Stadhuisplein.

Let op!  U kunt alléén een abonnement aanvragen als u:

  • als ambtenaar of interim medewerker van de gemeente Amersfoort werkzaam bent
  • in het aanvraagformulier uw gemeentelijke e-mail invult
  • in het aanvraagformulier het pasnummer van het huidige abonnement invult als u nu al een abonnement heeft
  • er geldt een minimale looptijd van 3 maanden voor dit abonnement
  • upload bij de aanvraag verklaring van de leidinggevende dat het abonnement nodig is voor het uitvoeren van dit werk 

Bij een nieuwe aanvraag worden eenmalig administratiekosten voor uw abonnementspas in rekening gebracht. Heeft u al een abonnement, dan zetten wij uw huidige pas om en zijn hier geen extra kosten aan verbonden. U betaalt de kosten voor dit abonnement per maand vooraf.

U kunt dit abonnement alleen betalen via automatische incasso. Voeg hiervoor een machtigingsformulier voor automatische incasso (Pdf) bij.

Velden met een * zijn verplicht.

Gegevens aanvrager

Geslacht

Abonnement

Gegevens voor betaling via automatische incasso

Let op maximaal 2 MB
Let op maximaal 2 MB