Veelgestelde vragen garageparkeren

Wie kan ik bellen bij storing of calamiteiten?
U kunt bij storing of calamiteiten contact opnemen met onze garagemedewerkers via telefoonnummer 033 - 46 11 803.

Kan ik op deze website direct een abonnement aanvragen voor een parkeergarage? 
Ja dat kan, u kunt via deze abonnementenpagina binnen een aantal eenvoudige stappen een abonnement aanvragen voor een van onze parkeergarages.

Ik heb te weinig geld teruggekregen bij het betalen? Wat moet ik nu doen?
Het kan helaas voorkomen dat de automaat u te weinig geld teruggeeft. Drukt u dan op de intercom op de betaalautomaat in de garage.
De centralist van ParkeerService staat u dan direct te hulp en registreert uw restitutieverzoek. Bent u al uit de garage? Stuur ik dat geval een e-mail naar klachten@parkeerservice.nl met daarin uw restitutieverzoek.  

Ik ben wat verloren in de garage, wie kan ik nu benaderen?
Bent u iets verloren in onze garage, dan kan het zijn dat wij uw bezit hebben teruggevonden. ParkeerService is echter niet aansprakelijk voor uw verloren spullen. Neem contact op met Klantcontactcentrum bij ParkeerService via telefoonnummer 033 - 247 3000 om uit te zoeken of uw bezit is gevonden. 

Kan ik geld wisselen in de parkeergarage?
Nee, in onze parkeergarages kunt u geen geld wisselen. Dit is ook niet mogelijk bij onze Centrale Meldkamer in de Koestraat.